Kurv
 1-2 dages levering
 Fri fragt over 499 kr
 100 dages returret

Spørgsmål eller brug for hjælp?

Få svar på ofte stillede spørgsmål, og se vores kontaktoplysninger herunder.

Ofte stillede spørgsmål vedr. køb

Info om ordre og levering

Du er sikret en hurtig 1-2 dages levering når du handler hos Outstore.dk. Ligger du din ordre inden kl. 16.00 modtager du ordren næste hverdag – og ved nogle pakkeshops også om lørdagen.

Når du har bestilt og betalt dine varer, så modtager du automatisk en faktura på din ordre. Når din ordre er afsendt modtager du et track n’ trace nr så du kan følge din ordre digitalt.

Hvis du ikke har lagt din ordre, kan du blot tilføje flere varer til kurven. Hvis du har bestilt og betalt din ordre kan du kontakte en i kundeservice-teamet og vi vil hjælpe dig med at tilføje en varer til din ordre – så du undgår at betale fragt af to omgange.

På Outstore.dk kan du betale med alle gængse betalingsmidler, herunder Dankort, VISA, Mastercard og Mobilepay.

Vi tager glædeligt imod ordre fra virksomheder, institutioner, skoler m.m. Under betaling af din ordre kan du vælge “erhverv” hvilket giver ekstra betalingsmulighed med bankoverførsel. Ellers gælder vores almindelige betalingsmidler også.

Vi sender til Grønland og Færøerne, dog skal dette aftales individuelt med kundeservice. Ved forsendelser til EU lande, så er dette også muligt, og kan arrangeres ved at kontakte kundeservice.

Alle pakker i Danmark afsendes med GLS. Pakker til udlandet herunder Grønland og Færøerne afsendes med Postnord.

Vil du returnere eller ombytte din ordre?

Returnering og ombytning

Det er let at returnere en ordre hos os. Du har 100 dages returret fra din købsdato. 

For at returnere din ordre kan du gøre det via vores returneringsportal på outstore.dk/retur, hvor der er en kort guide over returprocessen.

Hvis du gerne vil ombytte en varer så fungerer det ved følgende steps:

  1. Send din varer i forkert størrelse retur til os via vores returneringsportal på outstore.dk/retur
  2. Når du sender din varer retur til os, så printer du en returseddel ud. Mærk retursedlen at det er en ombytning.
  3. Kontakt kundeservice teamet for at få hjælp til fragten på den nye varer du vil ombytte til.

Hvis du mod forventning oplever fejl eller mangler på din varer, så er det noget vi tager meget seriøst. Vi går kun op i at have glade kunder hos os – og derfor må du meget gerne tage fat i kundeservice, så finder vi en god løsning.

Har du indtastet forkert mail eller adresse kan vi rette det for dig – kontakt venligst kundeservice teamet.

Hvis du gerne vil annullere en ordre du har betalt, eller lave ændringer i din ordre – så kontakt vores kundeservice team.

Ved varer der på nuværende tidspunkt er udsolgt kan du skrive dig op til at få en notifikation når varen er på lager igen. På den måde modtager du automatisk en mail fra systemet sekundet efter varen er blevet tilgængelig på siden igen – og du slipper dermed for at holde øje.

Kontakt os på mail, telefon eller chat

Vi er altid til at få fat på!

Det vigtigste for os er, at du har en god oplevelse som kunde i vores shop. Derfor vil vi elske at høre fra dig, og kontakt os derfor gerne uanset om det er spørgsmål til produkter inden køb, eller det er spørgsmål til dit køb efter din ordre er lagt.

Har du spørgsmål til din ordre eller et specifikt produkt – eller vil du gerne bare have et råd om din næste tur – så skriv til os på kontakt@outstore.dk eller anvend livechatten, eller som alternativ kan du altid ringe til os på tlf. 93 87 07 91 (i hverdage 10-16).

Kontaktoplysninger

Outstore.dk

Tlf.: 93 87 07 91
kontakt@outstore.dk

Stavangergade 10
8200 Aarhus N
(kun lager)

CVR: 38393758

Hurtig 1-2 dages levering

Fri fragt på ordre over 499 kr

Prisgaranti på alle varer

Du er sikret 100% prisgaranti

100 dages returret

100 dages returret fra købsdato

Dansk iværksætteri

Dansk webshop og arbejdspladser